HTML

Les aventures extraordinaires d'Ancsipessa

HSZF. Heti SZösszenetek Franciaországból: azaz jelentés a toronyszobából kedvenc brazil-olasz családomról, a francia létről, történésekről a Rue des Lavandiéres-en and stuff. :D

Friss topikok

  • snakeblood: Megváltozott a blogod külleme előnyére! Grat! Jah, OZ voltam. (2012.05.06. 18:23) igen

Címkék

76

ancsipessa 2012.05.09. 10:46

Tegnap egy darab sörrel és egy darab angolul tanulni vágyó francia entitással üldögéltem a Tülériák kertjében, a lábamat lazán feldobva egy székre, balra volt a Louvre, jobbra a Concorde, a nap nyilván nem sütött, de legalább nem volt hideg és az eső sem esett. A srácnak az új melója miatt van szüksége az angolra, cserébe pofozgatta a franciámat, szal ez ilyen segítsük egymást, gyárekek mozgalom. Bevallom, megvolt a fílingje, de ahogy visszagondolok és most itt ülök az ágyamon, beugrott, h milyen nagyon régen sétáltam át a Lánchídon, pedig anno naponta megtettem meló után, levezetésként. Néha meg is álltam a közepetáján és vizslattam a két oldalt meg a hajókat, amik néha lustán, máskor egészen sietősen haladtak. Az is eszembe jutott, h egy éjféli mozizás után, amikor hajnali 3 körül értem a Clark Ádám térre, átsétáltam az Alagúton, egyedül. Mert, h még sose tettem. Igaz, valószínű hosszabb listát tudnék írni arról, h mit nem követtem még el! :) A kedvenc gyrososom a Blahán, amit még anno egy jégeső elől való menekülés során Dani mutatott meg. Na meg a Szimpla, a Pótkulcs Csillával, a Kávébrék, a városnéző 2es villamos. Jut eszembe mekkora jót forraltboroztam Nagyival a Bazilikánál Karácsonykor! :) 

Na ja. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bonjourreloaded.blog.hu/api/trackback/id/tr614497965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása