HTML

Les aventures extraordinaires d'Ancsipessa

HSZF. Heti SZösszenetek Franciaországból: azaz jelentés a toronyszobából kedvenc brazil-olasz családomról, a francia létről, történésekről a Rue des Lavandiéres-en and stuff. :D

Friss topikok

  • snakeblood: Megváltozott a blogod külleme előnyére! Grat! Jah, OZ voltam. (2012.05.06. 18:23) igen

Címkék

igen

ancsipessa 2012.05.06. 16:26

 újabb barátnőmnek kérték meg a kezét és akkorát sikoltottam, h Soso el is sírta magát, úgy megijedt! Nevet nem mondok még, mert egynapos a sztori és szeretném, ha a közös ismerőseink tőle tudnák meg, h bizony ő már menyasszony. Én nagyon nagyon örülök neki, az utóbbi években végigkísértem/tük egymás próbálkozásait, együtt sírtunk, nevettünk, agyaltunk és lám, révbe ért. :) Éljen, éljen!! :) Ezt befejezem és megyek felhívom a lányzót.

Találkoztam Noémivel a központban, megkaptam tőle az Intouchables zenéjéz ajándékba. :) Ültünk egymás mellett okosan és néha még meg is szólaltunk, de összességében nem jutottunk egyről a kettőre semmilyen téren, nem lehet ilyenkor okosat mondani. Nem is próbálkoztunk vele. És kibírtuk bőgés nélkül - egymás előtt nyilván. Hiányozni fog. 

Különben meg annyira jófej vagyok, h még Lucinek is küldtem anyák napjás üzenetet, rögtön vissza is írt, h én vagyok már egy jófej (ugye,hogy ugye?). :)

Ma egy picit láttam a napot, egy vékony felhőréteg mögött. Tehát még létezik. :)

Vigyázzatok magatokra, mz/x hamarosan újra jelentkezik. pupuk

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bonjourreloaded.blog.hu/api/trackback/id/tr844491669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

snakeblood · http://ozeee.hu 2012.05.06. 18:23:48

Megváltozott a blogod külleme előnyére! Grat!

Jah, OZ voltam.
süti beállítások módosítása